﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯The Defiance of Science﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 5.0 (1 Rating)﷯﷯102 Grabs Today. 381 Total Gr
abs. ﷯﷯﷯﷯﷯﷯Preview﷯﷯ | ﷯﷯Get the Code﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯color chromatic﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 3.3 (3 Ratings)﷯﷯122 Grabs Today. 2121 Total Grabs. ﷯﷯﷯﷯﷯﷯Preview BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 11 Ogos 2009

Trial STPM..

1/9 tahun nie aku trial STPM..
X tau la pe persiapan aku..
Harap2 boleh la jawab dgn baik..
Aku nak buktikan yang aku boleh..
Lebih daripada Raihan..
Huhu..Aku harap semua dapat gred C keatas la..hehe..
Aku Ambik-Pengajian Am(Paper wajib)
-B.Melayu
-P.Perniagaan
-Geografi
-Sejarah

Paling susah Sejarah dgn P.Perniagaan la..

x susah sebenarnya..cuma aku malas..

Bak kata pepatah"di mana ada kemahuan di situ ada jalan"..
Aku akan berusaha....

1 comments:

Nurul Ain Zubaidah Bt Mohd Khalid berkata...

gud luck awk...
smoga berjaya taw...